Inspiratie
Do’s en don’ts 5: Houd het simpel
Wat ik leerde, is: houd het kort, houd het simpel. Dan krijg je mensen in beweging.
Do’s en don’ts 4: De tone of voice kan je project maken of breken
De toon maakt de muziek. De les die ik leerde is, dat de toon die je aanslaat naar de doelgroep, het succes maakt of breekt.
Do’s en don’ts 3: Gebruik beïnvloedingsprincipes uit de reclame
Mensen laten zich onbewust beïnvloeden door irrationale zaken. In de reclame zien we hier dagelijks voorbeelden van. Gebruik deze beïnvloedingstechnieken ook om van jouw project een succes te maken.
Do’s en don’ts 2: Vind het haakje waaraan je een actie ophangt
Rob Soeters over het ‘haakje’: “In 25 jaar omgaan met werkgevers heb ik een scala aan redenen gehoord waarom men aanhaakt bij een project of actie. Ik noem dit het ‘haakje’ waaraan je een actie kunt ophangen.”
Do’s en don’ts 1: Enthousiasme werkt aanstekelijk
Enthousiasme werkt aanstekelijk. Als jij gelooft in het project, krijg je anderen ook makkelijker mee.
Do’s en don’ts uit 25 jaar projectmanagement
Hoe krijg je mensen in beweging? Met die vraag houdt Rob Soeters zich al 25 jaar bezig. Deze mijlpaal grijpt hij aan om zijn kennis en ervaring te delen. Soeters verzamelde 5 do’s uit 25 jaar projectmanagement. Van elke do is een animatie gemaakt.
Speel jij de hoofdrol?
Grijp je kans en speel binnenkort de hoofdrol in je eigen cartoon! Doe mee aan de cartoonwedstrijd van Soeters projectmanagement. De cartoon van de winnaar wordt getekend door cartoonist Rene Leisink en jij speelt de hoofdrol! Lees er alles over in de Ansichtkaart...
Cartoon: kennis delen
Rob Soeters: "Ik gebruik graag concrete voorbeelden om anderen te enthousiasmeren. Liefst met een beetje humor, zoals deze cartoon. Wat betreft de inhoud van de cartoon: ik geloof in het delen van kennis. Ik luister naar ervaringen van anderen en vertel graag over...